.

SMEKNAMN

Publicerad 2013-04-02 08:50:00 i Allmänt,

"Brutal-Karin"... "Super-Sämi"... "Kloka-Karin"... och "Guru-Patte".. Det är "våra" läkare och sköterskor på sjukhuset. Underbara människor som man inte kommer att glömma i första taget. Min man minns dom ju inte alls, men hos mig är dom små änglar som kom i vår väg när vi som bäst behövde det. Det är häftigt att tänkta på... att änglar finns i alla möjliga skepnader och former.
Fick ett sms ifrån min goa vän G under tiden jag satt och vakade vid sjukhussägen som löd "Ser du någon ängel nu??"... jag stirrade runt i lokalen, runt sängen och på alla maskiner... men svarade .. "nej, tyvärr.. den enda jag ser är Brutal-Karin"... Å då gick det upp för mig! Klart hon var en "ängel" sänd i vår väg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela