.

Olika

Publicerad 2012-10-21 11:47:46 i Allmänt,

Vi är olika i människor. Det är bara att acceptera även om det är svårt. Vi ser olika på saker och ting bara utifrån helt olika perspektiv. Vi som människor har inte samma förhållningssätt till vardagen , stress och inte stress, vad man lovar och inte lovar, vad man tycker är jobbigt och inte jobbigt, hur man tar hand om  tiden eller inte.. Det är i sig ingen konstigt, för vi är ju i grunden olika. Men svårare att acceptera.  Läser denna text idag särkilt.:
"Gud ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden."

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela