.

Pannlampa tack!

Publicerad 2012-10-18 17:51:00 i Allmänt,

Nu vet jag vad jag önskar mig i Julklapp förutom fred på jorden. En pannlampa! Var nyss ute i spåret och mötte tre pensionärer som hade en varin lampa i pannan. Dom var så starka att jag blev bländad. Oj vad allt blev ljust!
 
Nyss varit på min tur. Tog med mig mina två fyrbenta livvakter. Eller...två och två... EN är iallafall som en livvakt som skyddar matte från allt ont (även otäcka pinnar), den andre vet jag inte vad hon har för funktion annat än att vara lycklig och springa omkring som tiger i Nalle Puh och hoppa ner i ALLA vattenpölar hon hittar. Men dom är ett bra sällskap iallafall i skogen när det är lite mörkt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela