.

Polli-masar

Publicerad 2012-07-07 12:50:33 i Allmänt,

...som man säger här lokalt i norrland för att typ bara gå omkring och tussa på liksom. Det är vad jag gör idag. Semestern har börjat!!
Nu gäller det bara att inte göra alla saker på min "to-do-list" på en och samma dag, det kan finnas en sådan risk nämligen. Men jag har ju en ny hobby så förhoppningsvis så blir det lite varierande inslag under denna sommar och att ha som mål att fylla pannrummet med så mycket betongsaker som möjligt som man sedan kan gå ner och titta på eller t.o.m ge bort. Varför inte? Nåja, huvudsaken det är något kreativt. Har ju annars ett växthus att sitta i och lukta på blommorna. Men jag börjar med att klippa gräsmattan. Konstigt att inte den blivit klipp med tanke på att mannen i huset haft semester under hela veckan. Go figure?
Men jag klagar inte - ge mig nått fysiskt att göra och jag är lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela