.

En ny Jag?

Publicerad 2012-07-15 10:22:16 i Allmänt,

Första veckans semester är snart slut.  Veckan har varit helt ok, så inget att klaga på. I fredags fick jag äran att följa med älskade svägerskan och vännen C till deras årliga SHOPPINGDAG i Hudiksvall. Hitta ett fel i den meningen? Ja, just det - ordet SHOPPING.... Hade hört "skräckhistorier" om att dom skulle kunna vara inne i en och samma butik i 3 timmar etc... Det kändes mer som att min syster var mer lämpad att följa med än mig... och jag trodde på fullaste allvar att jag skulle få sitta på en parkbänk , ensam i hudik , som alla gubbarna gör och vänta på mitt sällskap medans dom gick bärsärkargång inne i butikerna.  Men till min förvåning så var det ytterst trevligt, och jag hängde på HELA TIDEN.... minsann! Det var t.o.m jag som var den som gick in i en butik sist och handlade.  Även om jag mest fönstershoppade då övriga sällskapet inte gjorde det, så var detta en otroligt trevlig dag. Trevlig roadtrip, Gott fika, god lunch, trevliga butiker, och framförallt ett mycket trevligt sällskap. Säger som C  så fort man gör något som är roligt en gång "Detta är nu tradition!"... jag tror faktiskt att jag hakar på även nästa år!
Känner mig lycklig lottad med världens bästa svägerska och fina vänner jag fått lära känna på köpet.
Sen är jag ett par äkta silverörhängen rikare för endast 34 kronor - KETJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela