.

Sexuella trakasserier?

Publicerad 2012-01-12 22:01:28 i Allmänt,

"Men du - du bara utsöndrar snygghet ju!"
" Och vilken Kropp!!!" 
Dessa fantastiska utrop utbrister min kollega M när hon kliver innanför dörren i morse. Jag satte kaffet i halsen och skrattade gott. Men tydligen tyckte hon att jag  såg snygg (?) ut idag. Det är ju skönt att höra när man själv har stått framför spegeln och funderat på hur man bäst skulle kunna dölja de stora ica-kassarna under ögonen ... men vi hade tydligen inte samma glasögon på oss idag.
Jag har dessutom varit borta från jobbet i HELA TVÅ DAGAR... å då längtar vi efter varann på jobbet. 

Hade kollega M varit en man så hade det kanske blivit en konstig situation. Å andra sidan är hon extremt sexuellt utsvulten som singel sen några år tillbaks...... så jag vet inte jag.. fast ganska trevligt ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela