.

Nyårslöften?

Publicerad 2012-01-02 18:53:24 i Allmänt,

Nej, inga sådana. Det var längesen man slutade med det... däremot så inträffar alltid samma sak på sommarsemestern och första dagarna på ett nytt år... Man funderar på vad man skall bli när man blir stor. Vet inte varför, men så är det. Finns det verkligen ingeting man är bra på , så man kan byta baran helt, eller bara ta en ny lite sväng mot nya utmaningar och kanske ny sysselsättning? Finns det inget som bara kan ramla ner som en polett i huvudet , som gör att man kommer på att "AHA! det är ju det här jag skall göra!". Skullle vilja att jag fick en sådan "aha-upplevelse" nu. Komma på vad jag skulle vilja läsa , eller lägga tid på. Men inget har hänt hitills. Jag får fundera vidare helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela