.

Härligt snack!

Publicerad 2012-01-27 21:28:59 i Allmänt,

Haft ett härligt snack med den son som ÄNNU inte har hamnat i tonårsdimman... eller så är han bara utav en annan peronlighet. Vi har avhandla allt från snus, tjuvrökning, sex (eller pirka har jag lärt mig att det heter) och en massa annat i ett härligt snack i köket - jag och sonen. Han är underbar min son med en härlig glimt i ögat och en total och självklar ärlighet. Släppte av honom hos sin polare för en stund sedan och ser att han kliver ur bilen med ett flin på läpparna. Jag blir varm inombords.
En son som fortfarande släpper in mig in på livet... det kan jag leva länge på.  

Kommentarer

Postat av: [email protected]

Publicerad 2012-01-29 19:41:04

just så kommer det att bli, allt har ju sin tid - som

tur är

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela