.

Blipp Blipp Blipp....

Publicerad 2012-01-27 15:52:15 i Allmänt,

Efter 2 dagars jobbig Worskhop och en ytterligare på väg... så låg jag på mitt hotellrum och kände mig bara så matt och lite ensam. Barnen saknar inte mig längre, så är det ju. Mannen gör nog det och hundarna, men inte barnen.
Kören hade dessutom övning samma kväll som jag inte kunde vara med på. Ligger där och tycker lite synd om mig själv... och plötsligt.... plötsligt börjar det blippa till i min telefon... det ena SMS och MMS:et efter det andra.. Öppnade det första och möts av en glad nuna på en utav killarna i kören med texten "I Smile" och sen drösade det in flera stycken till.
Finaste kören tänkte på sin körledare och skickade små fina SMS med tema på en utav våra sånger som har just titeln I SMILE.

Jag log , fast jag grät en skvättt också av all värme, men mest LOG jag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela