.

Sonens nya passion!

Publicerad 2012-08-17 11:00:46 i Allmänt,

Sonen blev igår tillfrågad att komma upp och hjälpa till som tränare på hockeyskolan idag fredag, nu när hans sommarjobb var slut. Sagt och gjort. När sonen lägger på telefon utbrister han: "Shit morsan! jag måste i såfall baka!!".... öh? "Du kan väl köpa på affären" kontrade jag (som inte direkt är någon förebild inom område). "Nej, hembakat är ju godast" säger Sonen och sätter raskt igång och gör två satser med chokladmuffins för att bjuda sina tränarpolare på under fikat idag..... Lite smålustigt att min snart 18-åriga son har funnit en "ny passion" i livet , som han uttryckte sig tidigare i somras, och att just skulle vara BAKNING.... och oj, så goda muffins han fixar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela