.

Kul jobb

Publicerad 2012-08-17 11:06:32 i Allmänt,

eller inte....Jo förresten, det kan vara roligt och ÄR roligt när jag får mina specialwebbprojekt. Problemet är bara att dom är ojämna och komma aldrig på den tidplanens som är lagd.
Detta är nu snart inne på 3:e året och jag börjar faktiskt tappa tålamodet. Nytt jobb kanske? Men just nu känns det som att man inte kan någonting... Kassabiträde? Brevbärare? Byggarbetare?
Kanske skall jag ta tjänstledigt 1 år och jobba på en byggfirma istället. Att sitta och bara vänta på projekt på jobbet och vissa veckor jobba ihjäl sig och andra sitta och rulla tummarna är inte min grej längre. Konstigt va?
Jag kanske skall skola mig. Bli sådär duktig på något. Eller vinna lite pengar och bli hemmafru och starta en kennelklubb.
Oj, så många val det finns.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela