.

Jobbångest eller vädergudar?

Publicerad 2012-08-09 16:58:15 i Allmänt,

Känner mig helt OFF! Till skillnad från ON.
I 4 veckor har jag gått omkring och bara njutit  fulla drag. Pysslat ,vilat ,pysslat , solat och pysslat och grejjat och dånat.... bara mått riktigt gott hemma på går´n.
Nu är jag inne på sista veckan och allt känns bak-och-fram. Hittar inte gnistan, och känner mig trött och extremt rastlös och får liksom inte tummen ur (vilket inte är JAG för fem öre)... är inte ens sugen på det som ligger framför i höst av sånt jag borde "gå-igång-på". Antingen har jag jobbångest /vardagsångest, eller så är det något med vädret och lågtrycket som påverkar mig starkt. Snart slår jag ut en vägg, eller sorterat ett skåp som redan är sorterat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela