.

Rena rama dårhuset...

Publicerad 2011-09-13 18:43:13 i Allmänt,

...här hemma. Mitt emot mig sitter min man och skriver mot datorn" HUR MYCKET KAN HAN ASORBA??!?!?" eller nått - jag vet inte.. det var iallafall vad jag uppfattade. Han sitter och spelar dataspel som vanligt. Hörlurarna långt intryckta i öronen, helt okontaktbar med resten av den riktiga världen. I soffan ligger lillebror och spelar PS3:a och på övervåningen sitter storebror och spelar WOW en stund innan det är dags för hockeyträning. Själv diskar jag och tvättar två tvättmaskiner och skall snart agera taxi. Hm.. jag vet inte, men det känns som att något seriöst fel på denna situation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela