.

Huvudet vill inte vara med liksom..

Publicerad 2011-09-19 16:18:01 i Allmänt,

Efter tågresan till huvudstaden i torsdag som avslutades med lite migränkänningar på eftermiddagen, så är
inte huvudet riktigt iform efter det. Sitter förmodligen i axlarna... har inte blivit så värst mycket bättre med extremt mycket mopedåkning i kylan på kvällarna och x antal turer till affären eftersom mannen varit bortresta med bilen (man får inte plats med så mycket i en ryggsäck åt gången. 2 st coca-cola , en chipspåse och två dipp kan jag meddela) har nog inte underlättat axlarna.... känns som att jag går omkring och måste kisa på min omvärld.... Känns verkligen toppen att behöva åka ner denna vecka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela