.

Älgkötten som kom fel

Publicerad 2011-09-14 22:27:47 i Allmänt,

... eller egentligen rätt, fast ändå inte. Inser att min kommunikation inte är så bra just nu. Jag hade inte sagt JA till 30 kg älgkött. Min man TRODDE att jag hade sagt ja - och blev lite irriterade på att det skulle komma , fast jag bestämt hävdade att jag inte hade sagt JA. Sen försvann det i huvudet, för det är mycket nu.... Helt plötsligt kommer 30 kg älgkött. Vi har ingen plats i frysen eller pengar i plånboken. Tur att svågern är så snäll och tar tillbaks allt älgkött för att sälja vidare till andra. PUH! Annars vet jag inte hur det hade gått att hållt 30 kg kött fruset med bara två isklampar...

NÄSTA sväng är vi kanske intresserade... eller vänta.. jag tror jag är tyst... jag har inte sagt något. Fast det är gott. Men vår frys är för liten. Sådärja, nu är jag tyst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela