.

Dig vill jag ju inte träffa...

Publicerad 2011-10-25 18:44:52 i Allmänt,

..sa jag till naprapatkillen A idag, när han hälsade på mig. Det lät kanske lite otrevligt, men det var ju sant. Man går ju inte dit "bara för att" precis.
Men jag gick till A som jag visste vem det var.  Säkert kort tänkte jag. Sen kan man resonera om man skall gå till någon man vet vem det är eftersom man skall ligga där i BH och peka vart man har ont. Det kan ju bli lite obekvämt på nästa föräldramöte om jag säger så. Men A är bra.  A:s son och min son går i samma klass längre. Dom har visserligen bara gått hela 9 år ihop. ... Men det blev lite vanligt surr också, och inte bara om vart det gör ont. Och det underlättar ju att man har trevlig medans man ligger där på bristen liksom.  Lite kläm här och lite kläm där och sen var besöket över. Puh! Nu är det bara en massagetid också jag skall få till denna vecka. Skall man för en gångs skull göra nått för sig själv så är det väl lika bra att ta i ordentligt.  Det kan ju dröja till nästa gång menar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela