.

Chake and bake - my ass...

Publicerad 2011-10-14 12:40:16 i Allmänt,

hur i <<?````##¤#&%&"%¤/"%&#"(%#%"#"(&%#"(/%#"(/ - svårt kan det vara att baka när man går på den där varianten "Skaka- baka - tillsätt bara vatten".
Jag har ALDRIG NÅGONSIN tyck om eller varit bra på att baka, men idag var jag tvungen. Hade missat att jag skulle bidra med lite fikabröd till morgondagens skridsko-disco.
Jag kör varianten Skaka-Baka tänkte jag.
Tydligen kan det också gå åt fanders och man får en förstörd tröja och chokladfläckar långt upp på kökskaklet.
Sen kan man TYDLIGEN BRÄNNA KAKAN I UGNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JA JA - SKRATTA NI BARA!!!... vet att det är minst 3 bakexterter och bak-kungar och drottningar som läser detta och ni må asgarva bäst ni vill - men tydligen så går det alldeles utmärkt att förstöra även en sådan kaka. Ni kan ju komma hem till mig nu och känna hur det luktar bränt och skura chokladfläcker längst hela kökskåpen och kaklet. Så det så. Nu upptäckte jag också lite kaksmet i min lugg. Det ni!

Det blir med andra ord en påse färdigbakta konsumkakor. Jag är bra på annat så det så.
Nu skall jag gå och bikta mig för jag har råkat sagt lite fula ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela