.

Andas

Publicerad 2011-10-14 12:44:52 i Allmänt,

Puls hög, hjärtklappning. Nu får ni inte bli oroliga.  Men jag är bara dålig på att andas. Och nej, jag ligger inte och kippar efter andan så klart (får bilden av en guldfisk på golvet framför mig... )  kan bara konstatera att jag är världelös på att djupandas och då rusar pulsen iväg ibland när det är lite för mycket. Och just nu är det lite mycket. Inte på jobbet konstigt nog. Bara i vardagen och logistiken.
Nåja, eftersom jag söker  lite utbildningar till våren, så kanske jag även skall kolla efter en kurs i att Andas. Vad vet man , kanske finns det en sådan. "Att lära dig djupandas, 7, 5 poängs".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela