.

30 minuters massage...

Publicerad 2011-10-21 15:48:17 i Allmänt,

..unnade jag mig idag. Med betoning på "UNNADE," eftersom jag gick UTAN att det var panik. Fast när jag väl var där så hade jag visst väldigt ont. Utan att jag visste om det. 30 minuter räckte inte alls... Det var första gången som jag går till en massör som suckar över hur det är. Det kändes väl lite sisådär, men jag vet ju om det.. innerst inne.
 
300 kronor och 30 minuter senare fick jag inte bara ett kvitto på besöket, utan en order om att gå till naprapat, samt en ny tid uppsatt redan om en vecka. Då vill hon hålla på 1 timme. Jag tar nog semester den dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela