.

Hunden Vanda

Publicerad 2011-11-19 22:51:49 i Allmänt,

... hittade en löst springande hund idag när jag rastade mina. Väntade länge för att se om hon skulle vända tillbaks därifrån hon kom, men hon följde efter oss istället. Till slut "parkerade" jag mina egna hundar och lockade till mig en bedårande söt liten Cavelier King Charles , som snällt lufsade in i min famn. Fick bära henne hem eftersom hon inte hade varken halsband eller koppel och tur är det väl att man har två egna oerhört stabila och snälla hundar som snabbbt gjorde sig bekant med den gamla tanten .... ringde polisen och 1 timme senare kunde jag lämna tillbaks gamla Vanda till sin rätta ägare. Gott slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela