.

Fisförnäm eller bara lite mycket att göra...

Publicerad 2011-11-25 15:18:33 i Allmänt,

Tittade i min kalender på förekommen anledning för att boka in en träff med en väninna. Jag började bläddra dag för dag... vecka för vecka... och kom krasst fram till att det finns EN ledig kväll från nu och till den 22 december. Det var nästan så jag satte kaffet i fel strupe och kände att det flimrade till för en stund, men så är det. EN kväll på 4 veckor, hur gick det till? 

Men jag tar ju bara en dag i taget , mer går ju liksom inte även om man har tankarna flera dagar fram i tiden. Men mitt mantra är "det ordnar sig" och med min nya och framgångrik attityd och inställning varje gång jag är chaufför till och från ishallen  - funkar, nämligen att jag skall njuta varenda kilometer eftersom det är det bästa jag kan göra i dagsläget. Den inställningen får jag ha med mig i allt övrigt nu också. Ibland måste man bli omskakad för att kunna njuta av det som tidigare stressade.

Vad hände med träffen med väninnan? Det fanns ingen kväll.. men dock en lunch - det känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela