.

Bara "storebror" och jag...

Publicerad 2011-11-19 22:55:35 i Allmänt,

...plötsligt händer det. På gatan där jag bor. Jag och "storebror" sitter i samma soffa och glor på dumburken... bara han och jag. Min fina stora son. De övriga männen är fortfarande frånvarande och storebror har spelat match på eftermiddagen. Det blev en sen middag i form av en pizza från den lokala pizzerian och sen satte vi oss i soffan och hör och häpna.... där sitter vi än... vet inte när det hände sist. Kanske när han var 9 år?... jag njuter av att han är omedveten om att han gör sin mamma glad som snällt sitter kvar i soffan och slötittar på dumburken med mig, även om han febrilt knappar både på sin dator och Iphone samtidigt.. men jag blir varm i hjärtat , min fina 17 åriga son och jag. Vi har det bra här, på gatan där jag bor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela