.

Spring Ullis , spring!

Publicerad 2011-05-29 18:59:44 i Allmänt,

Nyss inkommen efter en springtur med en lycklig hund. Vi lyckades nästan pricka in oss mellan två regnskurar. Å andra sidan hade det inte spelat någonroll... att sticka ut och springa längs efter ån är faktiskt en utav mina nya favoritsysslor - TROTS att jag inte jagar en stor eller liten boll.... Nu är det fyra sommrar sedan jag slutade med fotbollen... men jag kan nästan drista mig till att det är rätt skönt att bara springa ändå , utan att jaga boll... Inser dock att jag antingen måste ha en boll, eller en bra omgivning för att tycka det är kul och en bättre omgivning en längs med ån finns nästan inte. Till på köpet får jag en toklycklig (och blöt) hund. Kan inte bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela