.

Serviceinrättning

Publicerad 2011-05-18 18:16:45 i Allmänt,

Var hos frissan igår, och tandläkarn idag... detta fick mig att ta upp en diskussion med (världens bästa)min tandläkare Svante om att det borde finnas "allt- i-ett". Jag menar.. varför gå till frissan ena dagen, tandläkarn nästa, synundersöknng den tredje, hälsokoll den fjärde ??- nej, slå ihop allt vetja!
Det började med att jag tyckte att han också skulle byta ut sin undersökningsstol till en massagestol, så man åtminstone kunde få lite massage medans han grävde i munnen (eftersom jag fick sitta i en sådan hos frissan dagen innan) .. å sen var diskussionen igång. Svante är väldigt trevlig och väldigt rolig. Vi satt och spåna om vad han skulle vinna på att erbjuda andra tjänster samtidigt som man fick tänderna kollade. Han skulle ju kunna passa på att ta bort näshår, kanske ge fotmassage och trycka in lite botox i läpparna...
Det är svårt att skratta med munnen full med fingrar och metallverktyg, men en rolig stund i tandläkarstolen hade jag idag!

Om ni om några år kommer till ett ställe där man i dörren kan bocka i vad man vill få gjort (klippning, vaxning, massage, mammografi, nagelförlängning .. etc.. , så kom ihåg att det var min och Svantes idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela