.

En annan dag..

Publicerad 2011-12-26 16:20:01 i Allmänt,

Är det idag. Annandagen. Varför det nu heter så? Känns verkligen som en "annan dag". Skulle åkt iväg till skogen idag och träffat storasyster, men efter nattens arga tant Dagmar (storm) så kändes hala vägar och varningar på radion inte som någon bra idé. Vi skulle avvakta lite... 2 timmar senare än tänkt begav sig resten av syskonen iväg, men vi valde att vara hemma. Nu fick jag nyss ett sms "vi är utan vatten och el"... så nu kändes det som ett bra beslut. Armen värker, rastlöstheten är värre än vanligt, känner mig helt off idag. Kanske bäst att bara gå omkring i min onepiece och bara försöka vara lite. Ha hängt armen i en hemmagjord mitella, eftersom den värker värre än vanligt. Detta är verkligen en konstig dag. En helt annan dag än vanligt helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela