.

Barn ,ungar och små vuxna

Publicerad 2011-12-08 15:44:33 i Allmänt,

Först är dom barn. Sen ungar. Sen blir dom små vuxna. Gah!
Nu skall minstingen "in på stan" och strosa med polarna.
Vad skall ni göra? fråga jag.
-Njae.. inte särskilt, "hänga runt liksom"

Sist han åkte in till stan hamnade han till slut på Statoil där han när jag ringde var i full färd att köpa en Capuccino med 5 sockerbitar i??.. Sen kom han hem som en duracellkanin och sa att han kaffet smakade utsökt!
Jag vet inte ja.... å andra sidan får han hellre köpa en capuccino än en dosa snus. Det finns ju värre saker menar jag.
Sen vill jag bara lägga in mitt veto mot att dom växer och blir"stora". Sluta genast med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela