.

22 minuter

Publicerad 2011-12-22 18:42:45 i Allmänt,

Efter att ha tillbringat nästan de hela 2 sista veckorna i Stockholm så här lagom innan jul så kände jag mig smått uttrasad i morse då jag insåg att en utav julklapparna jag TRODDE var klar... inte var klar. Tog en tur på stan på lunchen utan någon som helst förhoppning på några inköp... men döm om min förvåning.... in i första butiken... En julklapp - Check!... in i nästa butik.... 3 julklappar- check!.... in i en tredje butik... en julklapp till - check!. På loppet av 22 minuter gjorde jag dom sista inköpen och nu känner jag att jag att det kanske kan blir en dag INNAN jul som går i "mys-tofflor-tecknet", så man slipper köra ända in i kaklet så nära inpå. Imorgon står bara 2 saker på agendan, varav en är att gå ut i skogen och hämta granris. Känns som att jag borde kunna hinna med det imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela