.

SKANDAL

Publicerad 2011-08-22 17:56:51 i Allmänt,

Gick på Hemköp på lunchen. Där fanns det en dam /pensionär som dividerade med personalen om knästrumpor. Efter att ha blivit visad vart dessa fanns så upptäckte tydligen  damen att just hennes märke inte fanns och blev mäkta upprörd, stegade ut därifrån och urbrast att det var "SKANDAL att en butik som funnit så länge inte hade hennes märke av knästrumpor, hon skulle minsann ringa ledningen!!".
Att en MATAFFÄR ens har knästrumpor what´s så ever,  tycker jag var jättebra, men dom hade tydligen fel märke. Själv var jag nöjd med mitt inköp. Keso och honungsmelon. Funderade dock om jag skulle ställa till en scen jag också eftersom jag även var ute efter ett hänglås... men struntade i det och gick till en annan storts affär för det inköpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela