.

Natthäng i trädgården

Publicerad 2011-08-09 23:20:16 i Allmänt,

I hörnet av trädgården och med  skenet från ett blockljus sitter sonen och hans 5 polare och tokäter grillad korv (typ ett 30 tal) samt en gigantisk skål med strip jag nyss burit ut. Det ser galet mysigt ut. Den enda repliken som fattas och den enda jag kom på när jag gick ut var "Vart är brudarna?!".
Grabbarna är pigga igen och detta mål mat är väl frukost för en del, brunch för andra och middag för några... vänt på dygnet har de gjort, men skratten ekar och musiken dånar från uthuset och maten var "galet gott" enligt polare nummer 1. Jag är ytterst nöjd - och grabbarna verkar ha en skitmysig sommarnatt framför sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela