.

Musik i dagarna 5...

Publicerad 2011-08-09 00:06:43 i Allmänt,

Varit mycket sång och musik i x antal dagar nu. Genrep, konsert, inhopp på musikläger, leta låtar... Riktigt roligt att ha TID för en gångs skull. Imorgon vilar jag från pianot och sången, men sen är det dags att repa till bröllop på lördag. Kan bli intressant! Brudgrummen ringde för en stund sedan och låtarna är inte riktigt bestämda ännu... utångs -och ingångsmarch är lite osäkert, kantorn verkar gammal, Star Wars-tema vore skoj.... puh!!? Kan inte annat än skratta och tycka det är sjukt befriande att de inte verkar ha så stor koll. Min gissning är att de blir gifta ändå på lördag, vilka dom nu än är - och sjunga och spela kommer jag att göra. Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela