.

Audition

Publicerad 2011-08-17 23:33:59 i Allmänt,

Varit på "audition" ikväll. Dock inte min egna, men fått äran att sitta med i "juryn" . Oj, vad skoj! Detta skulle jag kunna hålla på med på heltid.  Det var blandad kompott ikväll och ett riktigt "Hallejua-moment"!  Sen är det mycket som skall vägas in med personlighet, hur man passar i ett team, dynamiken, rösten, etc. etc.. Men vad skoj att få lyssna och få ge feedback . Okej, jag kanske inte skall bli snickare i mitt nästa liv utan sångcoach eller talangsökare.
Kvällens kandidater gjorde bra ifrån sig..

För denna kille gick det inte lika bra för dock 
http://www.youtube.com/watch?v=TVejF4-7ydU&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela