.

SCARY!!!!

Publicerad 2010-09-25 18:22:04 i Allmänt,

Det skall till en skräckfilm för att min älskade tonårsson skall ha behov av mitt sällskap! :) Igår hade sonen 16 år kompisar på besök och de satte sig nere i biorummet och kollade på film (skräckis tydligen) efter 1,5 timme kom han upp från källaren vit i ansiktet och stammade till oss: "niii går väl innntttee och lägggger errr änn va???". Nere i källaren satt 3 tuffa tonårskillar med benen uppdragna i soffan, kramandes en varsin kudde. Vi skrattade gott. Mutade sonen med att säga högt inför sina kompisar att han tyckte om mig, mot att jag stannade uppe tills filmen var slut och tills sonen själv skulle gå och lägga sig. Kan säga att sonen skrek högt: JAG TYCKER OM DIG! , till kompisarnas stora förtjusning. Sen sov sonen med öppen dörr den natten..... Nu är de på väg ner i källarn igen, men jag tror jag skall rekommendera lite disney istället denna gång:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela