.

HÖRS JAG?

Publicerad 2010-10-13 16:49:03 i Allmänt,

Har hört att jag är väldigt tydlig av mig. T.o.m pedagogisk..
Ibland hjälper tydligen inte.
Person: Är datasalen ledig 26 oktober?
Jag: nej, tyvärr
Person: Är du säker?
Jag: ja
Person: Men jag behöver den bara 2 timmar
Jag : Tyvärr så är den bokad , så det går inte
Person:  Men det är ju en liten stund, vem skall vara där?
Jag:  Det är X utbildning och det går inte att vara där eftersom maskinerna skall installeras och paketeras om för detta, därför kan du inte vara där.
Person: Mäh!, det är ju bara två timmar
Jag: Tyvärr kan jag inte hjälpa dig. Men det finns andra dagar lediga.
Person: Men jag skall vara där den 26 oktober
Jag: Då går  det inte.
Person: vem kan jag ringa då?
Jag:  till mig, och jag säger att det inte går
Person:  men jag skall bara vara där mellan 8.00-10.00. 
Jag: Jo med det hjälper inte. Datasalen är bokad hela dagen.
Person: men ... jag... jag måste ha den då... vem ringer jag?
Jag: STICK OCH BRINN ELLER TA UT VAXEN UR DITT ÖRA . DET GÅR JU INTE SÄGER JAG JU!!!!!!!!!!
okej, det där sista sa jag inte..

Till saken är att personen ringer dagen efter och samtalet upprepar sig igen.
Hur mycket vax får man egentligen ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela