.

Från en mamma till en annan

Publicerad 2010-11-09 17:31:46 i Allmänt,

Nu har jag stämt av. Ringt mamma på "den andra sidan", presenterat mig, frågat om allt är OK med att sonen upptar dotterns tid.. Allt var grönt - no problemas. Så nu känns det som att vi har liksom stämt av från en mamma till en annan.
Satt och tänkte för mig själv hur jag skulle uttrycka mig... jag kunde ju inte gärna fråga om det är ok att min son "leker med hennes dotter"......  knappast när de är två könsmogna tonåringar det handlar om - då får den meningen EN HELT ANNAN BETYDELSE..... men jag hann hejda mig i tid och uttryckte mig lite mer moget än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela