.

Soldusch..

Publicerad 2010-05-27 19:43:30 i Allmänt,

.. Det var en märklig, lite smått bisarr upplevelse måste jag säga.
Inte som man hade sett på avsnittet med Ross i Vänner direkt...
http://www.youtube.com/watch?v=rOLCwaHVtWs

... här snackar vi ett trångt mörkt bås  och en personlig service tillsammans med en värdinna som står med en "hårtork" bara en halvmeter ifrån och sprayar medans man vrider och vänder på sig endast iförd trosor och gör lite akrobatiska övningar... "okej... bresa lite där på insidan lår.."
Men det tog bara 10 minuter och jag hade lite svårt att hålla mig för skratt där ett tag... Undrade hur det egentligen såg ut.. Men, vad gör man inte för att bli lite fin?
Imorgon skall jag dit igen, då skulle vi enligt värdinnan kika så att det inte hade blivit "randigt" någonstans... Å my god.. RANDIG?...  detta blir intressant!
Jag kommer undvika att bleka tänderna iallafall... där går gränsen!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-29 10:54:11

Dom gör verkligen det där lilla extra när man är brud-kund :) Jag fick också komma tillbaka dagen efter och de smörjde lite kräm på benen så dom var jämnbruna :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela