.

På villovägar..

Publicerad 2010-05-16 22:10:47 i Allmänt,

På väg ut mot innebandyn ikväll så passerar jag 3 små gossar som går längst efter den hemska Timmervägen... Var tvungen att vända och åka tillbaks för att prata med dem och fråga vad de gjorde där.
De hade varit ute och vandrat... hela vägen från Granloholm, och kommit en aning på villovägar...
Ingen annan bil före mig hade stannat  - det är så fruktansvärt bedrövligt.!Men jag fick det stora förtroende efter en liten stund att få skjutsa dem hem till sitt bostadsområde. Två 7-åringar pojkar och en liten pojke som stolt visade sina 4 små fingrar när jag frågade hur gammal han var.. Modershjärtat bultade hårt och varmt... små små gossar på helt fel ställe. Men nu sover de förhoppningsvis i sina sängar, i tryggt förvar.

Jag hoppas deras föräldrar kramar dem extra hårt ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela