.

Öga 1 eller Öga 2

Publicerad 2010-05-17 22:09:33 i Allmänt,

Det var uppgiften när jag kom hem... dvs. att jag/vi skulle bestämma vilket som var bäst målat.
Jag har suttit hemma hos snälla Linda och blivit ompysslat. Nickat instämmande till allt som hon har sagt. Låtsas som om jag har förstått och fattat precis allt... peeling, mickrokristaller, eyliner, puder, foundation, concealer, läppglas, Lip plumpers, multifunktion, fuktkrämt och ögonsalva och ännu mera puder.
Men hon gjorde det smakfullt och enkelt även om det kändes som ett stort lager på huden bara för att man inte är så van. Det känns tryggt , även om jag inte ens vet vad hälften av geggan i fejjan heter.

Öga 1 eller 2, det är ju frågan. Frågade den blivande som naturligtvis inte heller såg någon skillnad.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-18 19:17:34

Inga bilder ? Jag trodde man skulle få rösta....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela