.

"Det är helt normalt, inget konstigt alls.."

Publicerad 2010-05-17 17:27:06 i Allmänt,

…In my dreams….  En liten inblick bara i veckan som kommer:
Mån:  Träff med make-up-tjej  + och skjutsning till träning och övning med syster
Tis: Styrelsemöte och skjutsning av son till träning
Ons: Konsert med lillebror
Tors: "bara 3 saker inbokade" 17.30-18.15 rep med sånggrupp, 18.15-19 avslutning barnkör 19.00-20.00 träff med coverbandet
Fre:  avslut ungdomskör
Lör: Göra alla ärenden som är kvar på listan
Sön: sång + skjuts av son träning + innebandy
måndag och tisdag nästa vecka får jag ett andrum , sen kör det igång igen med tjänsteresa hela onsdagen, torsdag är späckad med skjutsning av lillebror till hans klassresa, storebror på bal, jag på behandling, fixa presenter..
 Fredag: behöver jag ens nämna allt som måste göras denna dag?

 Lite galet kanske, men om man bara djupandas ordentligt så går det nog vägen. Hej och hå, gasen i botten!





Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-17 21:44:56

såg lite tunt ut på lördag- vill fylla på med att ni har förmånen att vara flytthjälp. samling på hagavägen 9.30. lunch serveras lite senare

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-17 21:45:17

såg lite tunt ut på lördag- vill fylla på med att ni har förmånen att vara flytthjälp. samling på hagavägen 9.30. lunch serveras lite senare

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela