.

Vin på en måndag?

Publicerad 2010-01-25 22:33:31 i Allmänt,

Ja det funkar alldeles utmärkt. Även om det inte kanske är att rekommendera med bara en liten baugette i magen innan, men OJ så trevligt! 
En i vanligt fall trist, tråkigt, "samma-procedur-som-förr måndagen" - dag, så kom kära vänninan L på den briljanta idén att nyttja hennes "gå och käka 2 för 1"-kupong på ett utav stans fik. Så då gjorde vi det. På en måndag vill jag tillägga. Vi kom iväg. Jag är i chocktillstånd.

Jag har alltså på en och samma dag lyckats träffa båda mina vänninor, för jag har bara 2. En på lunchen och en på kvällen. Vi gick och käkade en varsin baugette och sen det bästa av allt.. när fiket väl stängde så ville vi inte avsluta, så vi tog in på bästa bar, beställde ett varsitt glas rött och surrade vidare. Surrade till punkt, surrade klart och tja.. SURRADE. Det var befriande, ovanligt och mycket mycket trevligt.

Vi måste skräpa oss!! Vi måste göra detta oftare. Vi ska klara det , vi kan - vi SKA!

Kommentarer

Postat av: Lenis

Publicerad 2010-01-26 13:11:56

Tjoho va trevligt det var.

Sen skulle man lägga till ytterligare en gång där vi "tvingar" oss att bjuda med ytterligare en kompis. Till slut fyller vi den där soffan med "tjejer"/mammor som snackar halva natten.

Men det viktigaste är ju att DU och JAG träffas.

Kram vännen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela