.

Vilken sjukdom lider jag av?

Publicerad 2010-01-03 20:19:49 i Allmänt,

OKEJ. Julen är över, kulorna nedpackade, barren obefintliga, glöggmuggarna diskade, glittret slängt, granen står fint nedställd i pannrummet, stjärnorna har slutat lyst, mandeln är uppäten, släktingarna har åkt, paketen öppnade, revbensspjällen slut, leverpastejen har gått ut, och sängkläderna bytt.
Jaha.. skall man kanske riva ner en vägg imorgon? Har ju några dagar kvar av ledigheten så nu måste man göra något vettig. Har redan stickat 2 benvärmare och en handledsvärmare i ren panik över att ha något att göra.

Sagt å gjort.. jag tror väggen åker ner imorgon.. jag menar... vad skall jag annars göra med all tid???

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela