.

KLÄ PÅ SIG....

Publicerad 2010-01-05 16:44:36 i Allmänt,

...är en procedur när man har gått omkring i mysbrallor och haft hockeyfrilla i flera dagar... måste ut genom dörren för ett planeringsmöte strax och alltså träffa andra levande varelser än familjen. Det betyder att mysbrallor och hockeyfrillan, stora raggsockar och hemmastickade benvärmare och en solkig fleectröja inte funkar riktigt.
Det var jobbigt att ta på sig jeans. Det var jobbigt att fixa håret. Det är jobbigt att vara ordentlig.
Jag vill sitta kvar i min fåtölj framför brasan i mysbrallorna och bara vara.... I LOVE MY MYSBRALLLOR... nåja, snart hemma igen för att bli mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela