.

14 dagars...

Publicerad 2010-01-06 22:56:44 i Allmänt,

...ledighet sätter sina spår. Man går och lägger sig väldigt sent.. kliver upp vid den tiden man redan har druckit förmiddagskaffet på jobbet i vanliga fall.. man äter lunch när man borde äta middag och man gör egentligen ingenting. Men nu måste jag leta reda på min BH .. den är väl någonstans.. har knappt använt den på hela denna tid. Gått omkring a la naturell (lung lung alla släktingar... jag hade den när jag umgick med er). Det känns som det jobbigaste, att klä sig igen.
Hur skall man ta sig in till jobbet imorgon?? Har ingen lust att ta bilen i denna kyla. Det får nog bli en promenad trots allt... jag får leta reda på skidluvan så man inte förfryser kinderna.
Tur att det bara är 2 dagar på denna vecka - JIPPI!! Mjukstart är bra för hälsan och arbetslusten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela