.

Skön helg

Publicerad 2010-02-21 16:00:36 i Allmänt,

Haft en skön helg, första helgen på 5 som jag inte hade några andra åtagande än att bara vara mamma. VÄLDIGT SKÖNT. Spelade inte roll att jag fyllde år och skippade fika med släktingarna... det var skönt att inte vara uppbokad på annat än att skjutsa son till hockey och sitta och titta. En sån sak är , konstigt nog, vila för själen och sinnet och humöret. Så det har inte blivit någon tårta, eller familj på besök.... bara jag och grabbarna och 10 par strumpor (5 från grabbarna och 5 från vänninnan L).
Jag är SÅ nöjd med min födelsedagshelg faktiskt.

Nu skall jag iväg på en kort sånginsats, alldeles lagom.. sen kommer sambon hem efter 5 dagars frånvaro
Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela