.

Med livet som insats...

Publicerad 2010-12-22 14:43:34 i Allmänt,

Någon har påstått att facebook är djävulens påfund.. men jag vill nog hävda att det är Birsta köpcenter i högtider...
Jag tokvägrar Birsta om det inte är av ABSOLUT nödvändigt även i vanliga fall.  Idag blev jag tyvärr tvingad dit då julklappen som jag skulle ha endast fanns på butiken ute i Birsta. Sagt och gjort... trodde jag var lite smart som åkte dit på min lunch, men eftersom det är 10 ggr bättre att åka dit i DAGSLJUS så föredrar jag hellre det än kvällstid. Då kan man iallafall SE alla idioter som håller på att köra på en eller dylikt. Lyckades göra alla mina små ärenden och hålla mig liksom på baksidan, tills jag kom på att jag måste in i grottan... Gjorde korstecknet och gav mig iväg och kom faktiskt därifrån helt i behåll - men med hjärtklappning och en puls hög som en hus...

Jag blir skrämd av alla dåliga bilförare!!!! Det finns 3 kategorier av bilförare i stan.
1. De som är räddhågsna och kör så försiktigt att de blir en trafikfara i sig. Kommer aldrig iväg i korsningar och kör väldigt osmart och inte i trafikrytm
2. De som är frustrerade över kategori  nummer 1 och som då blir galna och gör tokiga omkörningar och andra idiotiska trafiksaker bara för att frustrationen över kategori 1 kokar över.
3. Vi andra som försöker parera mellan 1:orna och 2:orna. Vi undviker 1:a och försöker rädda oss från 2:an.

PUH!
Jag vill aldrig mer dit

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela