.

Hallen fylld med skor

Publicerad 2010-08-04 12:13:35 i Allmänt,

Storebror har dragit ihop ett gäng kompisar för två dagars LAN.
Hela hallen är fylld med skor och moppehjälmar.
En del kanske skulle bli irriterad och sucka. Men inte jag - jag känner mig lycklig!
Hela huset fyllt med tonåringar som umgås och har roligt.

Klockan 6 imorse när mannen åkte till jobbet var de fortfarande vakna ner i källarn och skrattade gott. Just nu är det väldigt tyst... Hunden är helt död.Förmodligen har hon haft fullt sjå att hålla koll på alla som rört sig i huset inatt och är en slagen hjältinna
.
Det var just det här jag drömde om när sönerna var små.. att kunna ha ett öppet hem för alla kompiar.
Äntligen har sonen kommit på att han har det ganska bra här hemma

Så idag känner jag mig oerhört tacksam för gåvan att ha ett stort hus med mycket plats. Jag hoppas hallen kommer att översvämmas av skor och hjälmar även framöver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela