.

Även på jobbet..

Publicerad 2010-08-23 21:36:06 i Allmänt,

...blev allt lite som en skolstart igen när vi var full styrka. Eller full och full... om man nu kan vara det med endast 3 personer i samma rum. Men ändå.. intelligensnivån på samtalen ökade med 225%. Det räckte att kollega P kom tillbaks. Idag har vi avhandlat en biologisk effekt ... å det endast pga. kollega M har renoverat en trapp i sommar och haft tid att tänka en massa.

Ja jag vet, ni fattar ingenting.. Det är ungefär så jag känner det när M och P börjar sina diskussioner och teorier. Mitt bidrag till våra diskussioner är att se ut och känna mig som en guldfisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela