.

Ugglor i mossen jag anar...

Publicerad 2010-04-06 21:39:38 i Allmänt,

Gick in på äldsta sonens rum förut... det var helt rent på golvet och undanplockat!... till vanligheten hör att alla kläder som SKA ligga i garderoben alltid ligger på golvet.. OAVSETT hur mycket man än tjatar... men helt plötsligt var det soprent i rummet... Efter ett tag förstod jag varför. Det ringer på dörren... in kliver en tjej..
Har nu skjutsat sonen och den söta brunetten till bowlingen där de skulle möta upp med några andra...

Min son har haft en tjej på rummet för första gången! ....nästan så jag är lite stolt

Kommentarer

Postat av: Lucke

Publicerad 2010-04-06 21:55:01

Var med och tävla om ett presentkort på H&M på min blogg :)

Postat av: Lena

Publicerad 2010-04-07 10:25:51

Nämen!!! oj oj oj va spännande.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela