.

Gravid...

Publicerad 2009-10-29 07:54:46 i Allmänt,

... är man in 9 månader. Att "bli med hund" kan visst ske över en natt.
Nu skall vi testa på att vara "fosterfamilj" åt psychohundens syster....Vi är väl inte direkt överens jag och min sambo.....Men ronden mellan den som tycker att vi tar oss vatten över huvudet (jag) och den som inte ser några problem i hela världen vad det än må vara (sambon)  - slutade ändå men en "testperiod"

Känns tryggt att veta att vi nu inte bara skall ha EN psychohund, utan istället blir vi "familjen men psychohunden och hans söta syster"  eller "familjen man helst inte hälsar på"

Nåja. Får vi bara till vårt biorum så kommer nog besökarna ändå hoppas jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela