.

Hur man spenderar en torsdag i bilen

Publicerad 2009-05-14 20:47:03 i Allmänt,

Inga som helst problem. Slutade 16.15, hem och laga mat. Åkte igen 16.50 för att hämta stora sonen och hans kompis inne i stan ifrån hans källabandsövning, skjutsa hem kompisen, hem och dumpa av sonen för att samtidigt plocka upp den yngre sonen. Klockan är nu 17.24 - iväg till yngste sonens baseballsträning på andra sidan stan som började 17.30... komma lite sent, släppa av honom och fortsätta färden till den tredje sidan av staden för att själv ha avslutning på min lilla barnkör mellan 18-18.30.. åka därifrån tillbaks till den andra sidan av staden för att hämta hem yngste sonen från hans träning som slutade 19.00... hämta och sedan stanna på affärn på vägen hem och köpa mjölk, hemma vid 19.20.. hinna gå ut på baksidan och skruva lite plank till uteplatsen, för att sedan sätta mig i bilen igen vid 20.00 för att hämta äldste sonen som var på sin träning på den fjärde sidan av stan (dit kom han dock med far sin).. så nu är klockan 20.50 och jag är äntligen hemma. Jag vägrar köra mer bil ikväll , bara så ni vet. Ring inte till mig efter skjuts!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela