.

VÅR-DEPP

Publicerad 2009-03-16 17:11:35 i Allmänt,

VAR ÄR LJUSET och SOLEN?!?
Jag googlade på "vårdepression" idag ... jag tror jag har det.. Kan det vara för att man har helt slut på lagret av D-vitaminer som solen ger? Förra sommarens lagring tog väl slut strax före jul och nu har vi haft 3 gråa månader i sträck...Googlade att ett tips var att gå på ljusterapi. Men snål som jag är så  kom jag på att det kanske funkar med vanliga lampor??
 Hm.. jag tror jag bär i bygglampan från förrådet och lyser på mig själv en liten stund... vad vet man , det kanske funkar?? 
Jag kan ju alltid låtsas att jag renoverar något ...Vilket är sant i detta fall - nämligen mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

ullangullan

Välkommen till min blogg om ditt och datt

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela